sobota, 22 listopada 2014

Problem z Windows 8.1 ?

Witam. Sam nie dawno miałem problem z systemem Windows 8.1 i chciałem pokrótce wyjaśnić co się złego działo i jak to naprawiłem. Mianowicie, po aktualizacji systemu z Windows 8 na 8.1 nie działał mi internet w laptopie. Wszystko pokazywało, że internet jest, ale przeglądarka nie wyszukuje oraz na Explorerze wyskakiwał komunikat iż nie ma dostępu do internetu.
Próbowałem wszystkiego... odłączałem Wi-Fi, włączałem znowu i nic.
Po kilkunastu próbach stwierdziłem, że jedyną opcją będzie przywrócenie komputera do ustawień fabrycznych, ale gdzieś na swoim laptopie wypatrzyłem opcję odświeżania komputera - przeczytałem, że przywraca komputer do ustawień fabrycznych, ale nie usuwa przy tym żadnych osobistych plików.
No dobra - pomyślałem. Nie miałem innego pomysłu, więc rozpocząłem proces odświeżania komputera. Po jakimś czasie proces się zakończył i byłem bardzo zadowolony z jego wyniku.
Cały problem był winą producenta systemu Windows 8.1, w którym to ktoś nie dopracował jednej łatki... bardzo jednak zdenerwował mnie ten incydent, ale wiem że na tym błędzie Microsoftu ucierpiało wiele firm.
No cóż - na zakończenie zachęcę Was do komentowania postu i wypisywania swoich problemów z systemem Windows.

Pozdrawiam.

2 komentarze: